SERBEST DALIŞ DÜNYA ŞAMPİYONASI'NDAN 11 MADALYA İLE DÖNEN SPORCULARIMIZ,
SAYIN VALİMİZ SOYTÜRK'Ü MAKAMINDA ZİYARET ETTİ.
Sırbistan'ın Novi Sad şehrinde gerçekleştirilen''Serbest Dalış Dünya Şampiyonası'nda' ilimizden katılan Okyanus Su Sporları Kulübü sporcularından gençler kategorisi’nde Ediz Duman,çift palet ve paletsiz branşlarında en uzun mesafeye ulaşarak dünya şampiyonu olurken Timur Alp Kuru monopalet branşında dünya şampiyonu, paletsiz branşta dünya ikincisi, çift palette dünya üçüncüsü ve nefes tutmada dünya üçüncüsü olarak kürsüde yerini aldı.
Kardelen Çarpar ise genç bayanlar kategorisinde dünya ikincisi,Yusuf Kıvanç Erkan monopalet branşında dünya üçüncüsü, paletsizde dünya üçüncüsü ve çift palette dünya ikincisi oldu. Nefes tutmada ise 6 dakika 23 saniyelik derecesiyle hem dünya rekoru kırdı hem de dünya şampiyonu oldu.
Büyükler Kategorisinde ise 17 yaşındaki Nida Murathan Bulut, çift palet branşında 211,5 metre ile Türkiye rekoru kırdı ve sıralamayı 11. olarak tamamladı. 20 yaşındaki Sude Fidan, genel sıralamayı 9. olarak bitirdi.
Toplam 27 ülkenin katılımıyla gerçekleştirilen ve yaklaşık 250 sporcunun çeşitli yaş grupları ile kategorilerde mücadele ettiği yarışmada, Türk Milli Takımımız 14 madalya kazanarak tarihi bir başarıya imza attı. Tekirdağlı sporcularımız, bu 14 madalyanın 11'ini Tekirdağ'a kazandırdı.
Serbest Dalış Dünya Şampiyonası'ndan 11 madalya ile dönen sporcularımız, Gençlik ve Spor İl Müdürümüz Ahmet ÜZGÜN ve beraberinde serbest dalış milli takım antrenörü Serkan AYDIN ile birlikte Sayın Valimiz Recep SOYTÜRK'ü makamında ziyaret etti. Ziyarette Sayın Valimiz SOYTÜRK, başarı öyküsünü paylaşarak dereceler elde etmeyi başaran sporcularımızı tebrik ederek,başarılarının daim olması temennilerinde bulundu.